Vi i Waveit overvåker din IT-løsning fra vårt Driftsenter hvor våre dyktige konsulenter sitter klare til å håndtere eventuelle problemer som skulle oppstå. Ofte oppdager vi potensielle feilkilder før de blir et problem og retter disse uten at du som kunde merker det. Vi er opptatt av å overvåke på alle nivå; server, applikasjon og nettverk.
Du kan sende saker direkte til vår Helpdesk og følge disse i en egen portal. Våre konsulenter vil besvare deg så raskt som mulig.
Vår drift kan også inkludere lisens- og brukeradministrasjon, typisk eksempel på dette er Office 365.
Vi utfører fast månedlig vedlikehold på servere og nettverksutstyr, skulle det være kritiske oppdateringer utover dette håndterer vi det fortløpende i samråd med våre kunder.
Systemsjekk utføres ukentlig, da går vi litt dypere inn i systemene enn vi gjør via daglig overvåkning.
Vi gjennomfører statusmøter sammen med våre kunder og sammen lager vi en fremdriftsplan for utvikling av eksisterende løsninger i henhold til budsjett.
ITIL benyttes som rammeverk i våre driftsprosesser.