Drift og overvåkning

Proaktiv drift og forvaltning er avgjørende for å opprettholde stabile IT-systemer.

Vi i Waveit overvåker din IT-løsning fra vårt Driftsenter hvor våre dyktige konsulenter sitter klare til å håndtere eventuelle problemer som skulle oppstå. Ofte oppdager vi potensielle feilkilder før de blir et problem og retter disse uten at du som kunde merker det. Vi er opptatt av å overvåke på alle nivå; server, applikasjon og nettverk.

Du kan sende saker direkte til vår Helpdesk og følge disse i en egen portal. Våre konsulenter vil besvare deg så raskt som mulig. 

Vår drift kan også inkludere lisens- og brukeradministrasjon, typisk eksempel på dette er Office 365.

 Vi utfører fast månedlig vedlikehold på servere og nettverksutstyr, skulle det være kritiske oppdateringer utover dette håndterer vi det fortløpende i samråd med våre kunder.

Systemsjekk utføres ukentlig, da går vi litt dypere inn i systemene enn vi gjør via daglig overvåkning.

 Vi gjennomfører statusmøter sammen med våre kunder og sammen lager vi en fremdriftsplan for utvikling av eksisterende løsninger i henhold til budsjett.

 ITIL benyttes som rammeverk i våre driftsprosesser.

Kontaktskjema

Fyll inn i skjemaet under og vi kontakter deg for en uforpliktende prat.