Drift & overvåkning

Proaktiv drift og forvaltning er avgjørende for å opprettholde stabile IT-systemer.

Selve hjertet av bedriften

Waveit overvåker din IT-løsning fra selve hjertet av bedriften, vårt Driftssenter, der sitter våre dyktige konsulenter klare til å håndtere eventuelle problemer som skulle oppstå. Både enkle brukerveiledninger til mer komplekse problemer preger hverdagen til Driftssenteret, og det er disse konsulentene våre kunder ofte først blir kjent med.

Ofte oppdager vi potensielle feilkilder før de blir et problem og retter disse uten at du som kunde merker det. Vi er opptatt av å overvåke på alle nivå; server, applikasjon og nettverk.

Du kan sende saker direkte til vår Helpdesk, våre konsulenter er klare til å hjelpe deg.

Velg skytjenester - Spar penger samtidig som du får en bedre IT-hverdag.

Microsoft 365

Med et komplett kontor i skyen byr Microsoft 365 på nesten endeløse muligheter for både store og mindre bedrifter

LES MER

Kontinuitet i oppdateringer kan ofte være avgjørende

Vi utfører fast månedlig vedlikehold på servere og nettverksutstyr, da vi vet at sikkerhetshull kan forekomme om disse utelates.  Skulle det være flere kritiske oppdateringer utover dette håndterer vi dette fortløpende i samråd med hver enkelt kunde. Hver uke utføres det også en systemsjekk som går enda dypere inn i systemene enn hva vi gjør via daglig overvåkning.

Vi gjennomfører statusmøter sammen med våre kunder og sammen lager vi en fremdriftsplan for utvikling av eksisterende løsninger i henhold til budsjett.

ITIL benyttes som rammeverk i våre driftsprosesser.

Mer om drift og overvåkning