Komplett bruker

Hos oss får alle egen lisens på Microsoft Office 365 med tilhørende applikasjoner og verktøy. Alle data i skyen (Onedrive, e-post, Sharepoint og Teams) sikkerhetskopieres daglig. Ring oss, send e-post eller benytt vår helpdesk portal for brukerstøtte så du kan holde fokus på dine oppgaver

Inkludert i Komplett Bruker

Vi sørger en trygg og stabil arbeidshverdag.

Våre pakker

Basis

Akkurat det du trenger
  • Microsoft Basic
  • Backup av Office 365
  • Monitorering og drift av klient
  • Brukerstøtte
  • 2-trinns pålogging

Standard

Jobb tryggere
  • Microsoft Business Standard
  • Backup av Office 365
  • Monitorering og drift av klient
  • Brukerstøtte
  • 2-trinnspålogging
  • Antivirus
  • Sikkerhetsoppdateringer
  • Kryptering av PC

Premium

For en sikker IT hverdag
  • Microsoft Business Premium
  • Backup av Office 365
  • Monitorering og drift av klient
  • Brukerstøtte
  • 2-trinns pålogging
  • Antivirus
  • Sikkerhetsoppdateringer
  • Kryptering av PC
  • Avansert e-post beskyttelse
  • Microsoft Intune
  • Autopilot
Bestselger

Tilleggsvalg

Vi har versjoner tilpasset ulike brukere, velg mellom Standard eller Premium og benytt «Basis» for dine mobile brukere. Les mer om pakkene her, og ta kontakt hvis du har noen spørsmål.

Med bare ett klikk kan hvem som helst i teamet ditt bidra til å gjøre organisasjonen din mer motstandsdyktig mot cyberangrep. MailRisk analyserer automatisk phishing-, spam- og svindel e-poster, og gir kollegene dine tilbakemelding om deres handling – på stedet. Den praktiske knappen er alltid tilgjengelig i innboksen deres, noe som gjør sikkerhet til en synlig, handlingsdyktig og givende del av deres daglige rutine.

MailRisk-knappen sitter på verktøylinjen til e postapplikasjonen din, enten du bruker skrivebordsappen, webmailen eller mobilapplikasjonen. Hver gang noen sjekker en e-post, søker vi automatisk etter lignende e-poster som kollegene dine har merket som mistenkelige, og sjekker den også mot andre datakilder. Når vi finner en match, får du umiddelbar bekreftelse på hvordan din handling bidro til organisasjonens sikkerhet –  og din egen!

Waveit Smart og sikker Mailrisk kan du velge som et tillegg til alle pakkene over. 

Ønsker dere å ta i bruk automatisk oppsett av enheter og utvidete sikkerhetsfunksjoner kan Premium pakken være noe for dere.
Forutsetter av bedriften har Waveit Komplett bruker Premium.

Inkluderer:

  • Mobile Device Management (MDM) som sikrer alle deres bedriftsenheter
  • Microsoft Intune for klientadministrasjon (1)
  • Fjernsletting av tapt enhet
  • AutoPilot for automatisk oppsett av enheter
  • Automatisk installasjon av Microsoft 365 applikasjoner
  • Utvidet sikkerhetspolicy
  • Tilpasset tilgang til bedriftens ressurser og data 

(1) Forutsetter at enheten er EntraID joined

 

La Waveit passe på din Microsoft-bedriftskonto. Våre avanserte systemer følger med og varsler ved mistenkelig aktivitet og hendelser. Administrasjon av brukere/grupper, Teams og kanaler er inkludert i prisen. Vi følger opp din Security Score og sender ut statusrapport på aktivitet, hendelser, endringer og oppfølgingspunkter hver måned.

Inkluderer:

  • Nødvendige endringer pålagt av Microsoft
  • Administrasjon av brukere og grupper på bestilling fra kunde
  • Administrasjon av Teams (team og kanaler)
  • Sikkerhetsevaluering og varsling
  • Månedsrapport
  • Tiltaksliste for anbefalte forbedringer

Våre dyktige ansatte står klare til å hjelpe deg

Hvis du har lisenser fra før og ønsker Komplett bruker betaler du en redusert pris frem til nytt hovedforfall.

Vår normale leveringstid er 1 uke fra bestilling, vi tilpasser selvfølgelig basert på dine ønsker og behov.

Du velger Komplett bruker Standard eller Premium, begge disse kan kombineres med Basis for mobile brukere.

Brukerstøtte dekker:

  • Bistand via telefon eller fjernstyring
  • Bistand med PC / Windows problemer
  • Bistand med Mac / MacOS problemer
  • Bistand med Microsoft Office 365 problemer
  • Gjenoppretting av operativsystem (Windows/MacOS og Office 365 applikasjoner)

Det er noen områder som ikke dekkes. Dette er typisk support som ikke omfatter en enkelt bruker, men hele infrastrukturen til bedriften. Du får selvfølgelig hjelpen du trenger, arbeid som ikke dekkes av brukerstøtte faktureres etter gjeldende timepriser.

Følgende support er ikke inkludert i brukerstøtte:

  • Onsite arbeid ute hos kunde
  • Nettverk, brannmur og infrastruktur
  • Support på server på stedet eller i skyen
  • Gjenoppretting av backup
  • Installasjon og konfigurasjon av enhet utover operativsystem og Office 365 applikasjoner
  • Internett, fiber, eller bredbånds-linjen til bedriften
  • Support som er en del av et pågående prosjekt
  • Kurs eller opplæring
  • Support der du allerede har avtale med en annen leverandør

For at vi skal kunne ivareta deg og din IT-sikkerhet går vi igjennom deres oppsett i Microsoft 365 og kvalitetssikre dette i henhold til Waveit og Microsofts anbefalinger. Dette er en forutsetning for vår tjenesteleveranse.

Inkluderer:

  • Oppsett og utrulling av 2-faktor autentisering
  • Avansert e-post sikkerhet (1)
  • Passord portal (Selvbetjening for å tilbakestille bruker passord)
  • Firmalogo og oppsett
  • Mulighet for å sende kryptert e-post
  • Kryptering av PC / Mac

(1) Kun ved Waveit Komplett bruker Premium

Q&A

Kontakt oss

Åpningstider

Man-Fre: 08:00-16:00

Fullt navn(Påkrevd)